П`ятниця, 17.05.2024, 08:26
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
працівник КМСД
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

МО класних керівників та класоводів

 

    Робота з педагогічним колективом - це взаємодія з педагогами шляхом використання різноманітних підходів з метою створення найкращих умов для розкриття можливостей, професійних здібностей класних керівників. І саме ефективність діяльності класних керівників визначається діяльністю методичного об′єднання школи. 

        Керівником методичного об′єднання  є класний керівник 8-Б класу Кравченко Т. В. 

       Класні керівники працювали над проблемним завданням «Спільна робота школи, сім’ї та громадськості у вихованні багатого і фізично здорового молодого покоління, засобами родинного виховання». Проведено  засідання методичного об′єднання класних керівників, на яких розглянуто питання «Про планування виховної роботи на 2013-2014 навчальний рік», «Про затвердження проблемного питання методичного об′єднання класних керівників школи», «Про релізацію завдань нової виховної системи школи «Перетворення середовища ризиків на простір можливостей для самореалізації особистості дитини, попередження негативних проявів у дитячому та молодіжному середовищі», «Рівень вихованості як напрямок формування успішної особстості учня», «Про впровадження та реалізацію форм та методів роботи з патріотичного виховання школярів», «Про організацію та провеення декади педагогічної майстерності класного керівника», «Про участь класних керівників школи у проектній діяльності», переглянуто презентації проектів з родинного виховання в рамках проекту учнівського самоврядування «Люблячі батьки, щасливі діти», презентації проектів «Виховна робота в учнівських колективах».

   Протягом навчального року вивчався досвід класного керівника5-А класу Бакал О. П. з питання «Роль учнівського самоврядування в згуртуванні учнівського колективу» Розвиток учнівського самоврядування в учнівському колективі  класу  будується на принципах співробітництва й співтворчості. Становлення і розвиток демократичних стосунків між класним керівником та учнями 5-А класу стали основою роботи. Виходячи з мети та завдань,  у класі організовано таке виховне середовище, яке надає учням можливість вибору різних видів занять і творчої діяльності, які відповідають особистим потребам вихованців.  У процесі різноманітної діяльності за участю ініціативних творчих груп відбувалося згуртування дитячого колективу. Крім того, проявилася учнівська група, яка виявила найбільшу активність в участі як класних так і шкільних заходів, утворивши актив .

            Одним з ключових питань діяльності закладу сьогодні – це методична робота з класними керівниками, головне завдання якої полягає в розвитку сучасного педагогічного мислення класного керівника, підвищенні його мотивації на самоосвіту, формуванні в педагога якостей інноваційної особистості.     

       Аналізуючи роботу методичного об’єднання класних керівників можна зробити висновок про те, що класні керівники підвищують свою фахову майстерність, мають результативність у роботі з вихованцями, є активними учасниками акцій, проектів учнівського самоврядування.   Недостатньою є робота класних керівників щодо  друку матеріалів з виховної роботи у фахових виданнях.

   Слід зазначити, що в закладі створені всі необхідні умови щодо створення виховних систем в учнівських колективах. Класні керівники школи мають певний досвід та напрацювання  з питань виховної роботи. Разом з тим необхідно продовжити роботу з учнями щодо попередження негативних проявів та правопорушень в учнівському та молодіжному середовищі. Класні керівники мають досвід роботи з проектних виховних технологій, що  дає підстави для подальшої проектної діяльності за напрямками виховання. 

     Класний керівник має бути яскравою, інтелігентною, неповторною особистістю, носієм загальнолюдських цінностей, глибоких і різноманітних знань, прагнути до постійного вдосконалення, духовного зростання. Становлення таких якостей особистості педагога має забезпечувати методична  робота з класними керівниками як складова частина всієї методичної роботи закладу. 

        Аналіз роботи членів методичного об’єднання  дає підставу зробити висновок, що завдання, які випливають із науково-методичної проблеми методичного об’єднання  реалізовано не в повній мірі.  

         У 2014-2015 навчальному році члени методичного об’єднання класних керівників продовжать роботу щодо реалізації науково-методичної проблеми школи «Створення психолого-педагогічних умов для підвищення навчальних досягнень і формування активності та загальної культури учнів»  та над вирішенням наступних завдань:

  1. Затвердити проблемне питання методичного об’єднання класних керівників на 2014-2015 навчальний рік «Виховна система класу як спосіб організації  життєдіяльності учнів».
  2.  Класним керівникам 1-11 класів:
  •  Продовжити проектну діяльність за напрямками виховання. 
  •  Продовжити роботу щодо підвищення професійної майстерності.
  •  Протягом 2014 - 2015 навчального року пропагувати творчі доробки з питань виховної роботи на сторінках фахових видань.
  •  Протягом 2014-2015 навчального року започаткувати проекти з правової освіти та виховання в учнівських колективах.
  •  Протягом 2014-2015 навчального року організувати роботу щодо реалізації проблемного питання «Виховна система класу як спосіб організації  життєдіяльності учнів».
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Офіційні лінки

Copyright MyCorp © 2024